سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعبیر خواب گوشت چیست

تعبیر خواب گوشت چیست

فهرست این تعبیر: تعبیرهای کلی گوشت بدن خرید یا فروش گوشت سایر موارد

تعبیرهای کلی
ابن سیرین می‌گوید: تعبیر گوشت پخته بهتر از خام یا کباب شده می‌باشد، به این صورت که هر چه پخته‌تر باشد، مال و اموال را آسان‌تر به دست می‌آوری، ولی اگر خام باشد، یـعـنـی مال و اموال را به سختی کسب خواهی کرد.
جابر مغربی می‌گوید: تعبیر گوشت چاق و فربه بهتر از گوشت لاغر می‌باشد.
امام صادق (ع) می‌فرمایند: تعبیر گوشت هر حیوان "حلال گوشتی"، مال حلال و هر حیوان "حرام گوشتی" مال حرام می‌باشد.
گوشت بدن
حضرت دانیال (ع) می‌فرمایند: اگر ببینی گوشت بدن خودت را می‌خوری، یـعـنـی پشت سر افراد خانه خودت غیبت خواهی کرد. جابر مغربی می‌گوید: اگر ببینی گوشت ران خودت را می‌خوری، یـعـنـی به اندازه آن از اموال خودت مصرف می‌کنی.
ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی از گوشت بدن خودت بریده و جلوی پرنده‌ای انداخته‌ای، یـعـنـی چیزی از مال و دارائی خودت را به کسی می‌بخشی [احتمالاًً به کسی که تعبیر پرنده مربوط به آن شخص می‌شود؛ برای دیدن تعبیر هر پرنده‌ای به قسمت مربوط به همان پرنده مراجعه شود].
جابر مغربی می‌گوید: اگر ببینی پرنده‌ای تکه‌ای از گوشت بدن تو را کنده و ربوده است، یـعـنـی قسمتی از مال و اموال تو را به زور می‌گیرند، ابراهیم کرمانی نیز می‌گوید: تعبیرش این است که مال و اموال تو را به زور می‌گیرند (دفع بلا و گرفتاری).
ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی پهلوی تو قرمز و سرخ شده و تکه‌ای گوشتِ خون‌آلود از آن افتاده است، یـعـنـی زن تو به طور ناگهانی سقط جنین می‌شود.
تعبیر مرتبط :   زخم  
خرید یا فروش گوشت
ابن سیرین می‌گوید: تعبیر خریدن و فروختن گوشت بد می‌باشد. جابر مغربی می‌گوید: اگر ببینی گوشت خریدی و به خانه بردی، تعبیرش هلاکت می‌باشد (دفع بلا و گرفتاری).
تعبیر مرتبط :   قصاب  
سایر موارد
امام صادق (ع) می‌فرمایند: تعبیر هدی? گوشت خوب و نرم، خیر و نیکی می‌باشد.
ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی گوشت گوسفند خشک کرده (قدید) داری، تعبیرش غنیمت می‌باشد،‌‌‌‌‌ یا چنانچه گوشت خشک کرده اسب بود، یـعـنـی مردم تو را غنیمت می‌نمایند. در خوردن گوشت خشک کرده سود و منفعتی وجود ندارد.
ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی گوشت قربانی می‌خوری، یـعـنـی سود و منفعت به دست می‌آوری. اگر ببینی بین مردم گوشت قربانی قسمت می‌کنی، یـعـنـی مرد سرشناس و بزرگی در آنجا از دنیا می‌رود و مال و اموال او را قسمت می‌کند.
ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی گوشت شانه را باز کردی و رگ‌های آن را دیدی، یـعـنـی آن سال، پرباران خواهد شد.
اگر ببینی استخوانی برداشته‌ای که گوشت دارد، یـعـنـی به اندازه گوشت آن خیر و مال و اموال بدست آوری،‌‌‌‌‌ ولی اگر بدون گوشت باشد، یـعـنـی کمی خیر به تو می‌رسد.
امام صادق (ع) می‌فرمایند: تعبیرهای خوردن گوشت جانوران عبارتند از: 1- مال و اموال 2- ارث و میراث 3- ثروتمندی 4- مصیبت (تعبیرهای مختلف).