سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعبیر خواب سگ ها در آتش می سوختند

سلام،خواب دیدم جایی نشسته بودم و کنارم تعدادی سگ کاملا سیاه بود حتی چشماشون به سختی قابل تشخیص بود و من یکی یکی اونارو میخوردم . یهو دیدم هرکدام از سگها آتش میگرند و میسوزند و من دلم میسوخت. با همه انرزی فوت میکردم که خاموش بشن.
لطفا برام تعبیر کنید.
با تشکر.

تعبیر خواب:

آکنده از احساسات حمایتگرانه هستید. شاید بتوان گفت نوعی حس مادرانه برای حفاظت از عزیزانتان، اما چون این احساسات را آگاهانه ابراز نمی کنید، موجب آسیب رساندن به همان هایی می شوید که دوستشان دارید و می خواهید ایمنشان نگه دارید. در ضرب المثل فارسی به رفتاری از نوع رفتار شما دوستی خاله خرسه می گویند. دوست خوبم، برای خاموش کردن آتش که روی آن نفت نمی پاشند!
زمانی که چیزی را می خورید از آن آکنده می شوید. بنابراین، خوردن سگ یعنی آکنده شدن از روحیه حمایتگرانه. سیاه بودن نماد عدم شناخت است و این که چشم هایشان را به سختی می دیدید، یعنی بصیرت کافی بر مسائل ندارید. در این بین، آتش گرفتن سگ ها التهاب های درونی را افراد را نشان می دهد و زمانی که با همه انرژی دارید فوت می کنید، یعنی تقلایتان برای رفع مشکل شدیدا به آن دامن می زند.
دوست خوبم، زمانی که با مشکلی روبرو می شوید، به جای هیجان زده شدن و دست زدن به اعمال اندیشیده نشده، دمی با دقت مسئله را مشاهده و بررسی نمایید. ببینید با چه چیزی روبرو هستید و راه حل منطقی رفع آن چیست. سپس، دست به اقدام بزنید.