سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعبیر خواب سگ

تعبیر خواب سگ


تعبیر خواب سگ

عکس سگ
دیدن توله سگ سفید پشمالو و سگ سیاه ، زرد و قهوه ای بزرگ و کوچک وحشی و مرده در خواب ، حمله کردن و گاز گرفتن سگ و فرار کردن و غذا دادن به سگ مریض و لاغر آشنا یا غریبه در خواب تعبیر های متفاوتی دارد که ما در این پست بارونک ، کاملترین تعبیر خواب سگ را آماده کرده ایم که به راحتی می توایند تعبیر خواب خود را بیابید.
تعبیر خواب دیدن سگ

محمد بن سیرین معتقد است دیدن سگ در خواب نشانگر دشمن پست است حال اگر آن سگ ماده بود و مهربان نشانه زن پست است و اگر سگ سیاه بود نشانه دشمنی از عرب و اگر سفید بود نشانه دشمنی از عجم است.
منوچهر مطیعی تهران هم می گوید : همانند دنیای واقعی اگر سگی که در خواب دیدید آشنا باشد حمایتگر و دوست می باشد اما اگر بیگانه و نا آشنا باشد خطرناک و مزاحم است.
امام جعفر صادق (ع) دیدن سگ در خواب را بر 4 وجه میداند :

  • دشمن
  • پادشاه طمعکار
  • مردمان سخن چین
  • دانشمند بدعمل و خادم بدرفتار

تعبیر خواب حمله کردن سگ و گاز گرفتن سگ

محمد بن سیرین می گوید :

  • اگر خواب ببینید که لباس تان به آب دهان سگ آلوده شد نشانه خسته شدن از دشمنی است. و اگر لباس تان پاره شد نشانه این است که در مال شما نقصان پدید می آید.
  • اگر سگی لباس دریده شده شما را به دندان گرفت نشانه این است که بر شما مکروهی خواهد رسید.
  • اگر سگی در خواب بر روی شما پارس می کرد نشانه شنیدن سخنی زشت از دشمن خواهد بود.
  • اگر سگی در خواب شما را گاز گرفت و زخمی کرد نشانه این است که دشمنت به تو آسیب خواهد رساند.

منوچهر مطیعی تهرانی می گوید :

  • حمله سگ در خواب خوب نیست. اگر خواب ببینید که سگی ماده در خواب به شما حمله کرد باید خود را از خطر زنی پست حفظ کنید که آن زن بسیار خطرناک و آزار دهنده است.
  • دیدن سگی بزرگ و درنده در خواب نشانه دشمنی قوی پنجه و بسیار خطرناک می باشد ولی اگر سگ کوچک و ضعیف باشد نشانه دشمنی ناتوان است که توانایی صدمه زدن به شما را ندارد.

تعبیر خواب فرار کردن از سگ و سگ شکاری

محمد بن سیرین می گوید اگر در خواب سگی از شما فرار کرد نشانه دشمنی است که از شما دوری می کند.
اسماعیل بن اشعت می گوید دیدن سگ شکاری در خواب نشانه دشمنی است به ظاهر. اگر خواب ببینید که به سگی شکار می کردید نشانه دعوی دانش از دشمن خواهد بود و خیر و منفعت خواهید یافت. ولی اگر ببینید که سگ شکاری را از خود دور می کنید نشانه جدا شدن از دشمنی با منفعت خواهد بود.
تعبیر خواب سگ آشنا

منوچهر مطیعی می گوید اگر در خواب سگی را ببنید که آشنا ، مطیع و آرام است و به دنبال شما می آید و سخن و اشارات شما را متوجه می شود امنیت دارید و آسیب نخواهید دید و دوستی از شما حمایت خواهد کرد و می توانید به دوست نزدیک خود اعتماد کنید زیرا سگ آشنا ، آرام و مطیع در خواب نشانه دوست است.
تعبیر خواب سگ غریبه

حال اگر سگی را ببییند که بیگانه است و او را نمی شناسید باید احتیاط کنید و نگران اطرافیان خود باشید چونکه احتمالاً به شما حسن نیت ندارند. و اگر سگ بیگانه به شما حمله کرد خواب شما نشانه دشمنی پست و آزار رسانده است که در کمین شماست باید سریعتر از حریم او بگذرید و دور شوید.
تعبیر خواب انواع سگ

تعبیر خواب سگ سیاه
سگ سیاه در خواب نشانه افسردگی ، ترس از مرگ و امیدی است که در ما از بین رفته و موجب افسردگی شده است.
تعبیر خواب سگ سفید
سگ سفید بزرگ یا کوچک در خواب این است که اگر آن سگ با شما خوب باشد دوست شماست و اگر بد باشد دشمن شماست.
تعبیر خواب سگ مرده
سگ مرده در در خواب این است که اگر خوشحال بودید نشانه رفع دشمنی است اما اگر ناراحت بودید نشانه از دست دادن یکی از نزدیکان است.
تعبیر خواب سگ مریض
سگ مریض و لاغر نشانه این است که خطری شما را تهدید نمی کند ولی مراقب دوستان خود باشید.
تعبیر خواب توله سگ
توله سگ در خواب ممکن است بیانگر یک کودک یا احساس هشدار به آن کودک باشد. همچنین دیدن توله سگ در خواب نشانه جوانی ، سبک سری ؛ غلیان عواطف و هیجانات است.